This or That beauty edition tag

Vandaag heb ik een tag voor jullie. De ‘This or That’ tag is een tag waarbij je moet kiezen tussen 2 dingen. Er zijn 5 verschillende categorieën: make-up, hair, nails, fashion en random. De tag bestaat al wat langer, maar hij lijkt me nog steeds super leuk om te doen!

Naamloos

Makeup

Blush or Bronzer
Lipgloss or Lipstick
Eyeliner or Mascara
Foundation or Concealer
Neutral or Color Eyeshadow
Pressed or Loose eye shadows
Brushes or Sponges

Lipgloss plakt altijd veel te veel, dus die zou het nooit kunnen winnen. Mijn dagelijkse make-up look bestaat eigenlijk uit foundation, blush, mascara en een bruine of taupe kleurige oogschaduw. Dus logische wijs koos ik deze dan ook. Ik ben gek op mijn beauty blender dupe, maar toch winnen mijn kwasten het.

Nails
O.P.I or China Glaze
Long or Short
Acrylic or Natural
Brights or Darks
Flower or No Flower

Hierbij moet ik bekennen dat ik geen super mooie lange nagels heb, hoe graag ik dat ook zou willen. Maar het lukt me wel steeds een beetje beter om ze lang te houden! Mijn pastel kleurige lakjes vind ik het mooiste!

Body
Perfume or Body Splash
Lotion or Body Butter
Body wash or Soap
LUSH or Other Bath Company

Het liefst gebruik ik een body splash, en parfum. Heerlijk! Rituals vind ik super lekker. En een lush winkel zit nou eenmaal niet om de hoek.

Fashion
Jeans or Sweat pants
Long sleeve or Short
Dresses or Skirts
Stripes or Plaid
Flip flops or Sandals
Scarves or Hats
Studs or Dangly Earrings
Necklaces or Bracelets
Heels or Flats
Cowboy Boots or Riding Boots
Jacket or Hoodie

sweat pants zijn heerlijk, maar toch loop ik liever in een mooie skinny jeans. Dresses of skirts vind ik moeilijk. Maar toch trek ik sneller een rokje aan. Het is net wat makkelijker, en je kunt er meer mee combineren! Ik heb altijd dezelfde ketting om, dus die wint het van armbandjes. En mijn leren jasje met sjaal winnen het ook.

Hair
Curly or Straight
Bun or Ponytail
Bobby pins or Butterfly clips
Hair spray or Gel
Long or Short
Light or Dark
Side sweep bangs or Full bangs
Up or Down

Van mezelf ben ik blond, maar langzaam aan ben ik bruin aan het worden. Voor in het najaar vind ik het mooi. Maar in de zomer vind ik blond heel erg mooi. Ik vind een rommelige knot super mooi, maar toch draag ik mijn haar het meeste los.  

Random
Rain or Shine
Summer or Winter
Fall or Spring
Chocolate or Vanilla

2 jaar terug zou ik winter zeggen. Maar sinds ik door school afhankelijk ben van het OV, is er bij mij wel een lichte ergernis naar de winter gaan ontstaan. Daar sta je dan, als het vriest in de donkere ochtend op je trein te wachten die alweer vertraging heeft. Nat en koud van de sneeuw. Maar het knusse ‘Op de bank met warme chocolade melk’ gevoel vind ik wel heerlijk, dat wel.

De zomer daar in tegen is heel fijn. Lekker warm. Heerlijk naar het strand kunnen, ijsjes eten en lekker bruin worden. Makkelijk je slippers aan kunnen schieten, en zonder jas naar buiten. Langere dagen, en kortere nachten. Ja, de zomer is echt mijn favoriet.

Wat vinden jullie de moeilijkste keuze? laat maar achter in de comments!

6 thoughts on “This or That beauty edition tag

Geef een reactie

