The Sisterhood Award Tag

Gister werd ik door Lien van life through the eyes of a brunette genomineerd voor the sisterhood award. Een tag die naar mijn mening erg veel lijkt op de Liebster award, die ik al eerder heb uitgevoerd. Toch leek hij me leuk om in te vullen !

sisterhood-of-the-world-bloggers

Lien heeft een hele leuke blog, en de artikelen vind ik altijd erg leuk om te lezen. Daarom vind ik het super leuk dat ze me genomineerd heeft!

De regels van de award :

  • Bedankt degene die je genomineerd heeft.
  • beantwoord de 10 vragen die je kreeg.
  • nomineer zelf 10 bloggers.
  • Bedenk 10 vragen voor deze bloggers.
  • En als laatste, laat het de genomineerde natuurlijk weten dat ze genomineerd zijn.

Ik vind de tag super leuk, maar omdat ik de Liebster award ook net heb gedaan, pas ik deze tag een beetje aan. Ik beantwoord wel de vragen, maar ik nomineer zelf geen nieuwe bloggers.

De vragen van Lien zijn :

Wat is je favoriete quote to live by?

Feel the fear, and do it anyway. Is mijn favoriete quote op het moment. Voor mij heel persoonlijk, en daarom heel mooi. Soms moet je dingen gewoon doen zonder er teveel over na te denken.

Wat is jouw guilty pleasure?

Food. En dan vooral aardbeien ijs en alles met chocola. Heerlijk.

Als je nog maar 1 dag te leven had, wat zou je dan doen?

Lastig. Ik denk dat ik een feest zou geven voor alle mensen waarvan ik hou. Om het leuk te hebben met elkaar, en om afscheid te nemen. Ik zou al mijn geld uitgeven aan cadeautjes voor iedereen, en mooie brieven schrijven voor de mensen die ik achter zou laten. En ik zou de hele dag alleen maar lekkere dingen eten en drinken.

Naar welk land/welke plek ga jij het liefst op reis en waarom?

Het liefst zou ik de hele wereld willen zien. Maar als ik dan moet kiezen ga ik toch het liefste naar een lekkere warme plek. Met mooie witte stranden en diep blauw water. Om even heerlijk te genieten.

Wat is jouw lievelingsproduct qua make-up?

Mascara. Deze wint het by far. Ik vind een look niet compleet zonder mooie lange zwarte wimpers.

Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik volgde altijd heel veel andere bloggers en youtubers. En ook vind ik het super leuk om met beauty en lifestyle dingetjes bezig te zijn. Na lang twijfelen wou ik het toch ook wel zelf proberen, en zo gebeurde het eigenlijk. Nu ben ik super blij dat ik die stap heb genomen, en ben ik super trots op mijn blog.

Ben je een koffie- of theedrinker?

Absoluut thee. En dan het liefste rooibos honing van pickwick, heerlijk.

Wie is jouw favoriete muziekartiest?

Lastig, ik ben niet echt een vaste fan van één persoon. wel vind ik de liedjes van Sam Smith altijd heel mooi. Dus ik denk dat dat dan mijn favoriet zou zijn. Op het moment vind ik de liedjes van Shawn Mendes ook heel leuk!

Welke tips kan je nog geven aan je mede-bloggers?

Wees jezelf tijdens het schrijven. Ik denk namelijk dat het dan het leukste is, en dat je het dan het langste vol houdt.

 & Goede foto’s zijn echt een must. Als ik een mooie foto zie ben ik sneller geneigd een artikel te lezen, en ik denk dat ik daarin niet de enige ben.

Facebook, Twitter, of Instagram (je mag maar één kiezen) en waarom?

Facebook, met Facebook kan je denk ik net iets meer dan met Instagram. En ik denk ook dat meer mensen een Facebook pagina hebben dan een instagram account.

Ik vond de vragen super leuk om in te vullen, dus ik wil Lien nog een keer bedanken. Wil je graag een kijkje nemen op haar blog? klik dan hier.

4 thoughts on “The Sisterhood Award Tag

Geef een reactie

