Review : Pupa Butterfly in bloom

Vandaag heb ik weer eens een review voor jullie. Ik test vandaag de Butterfly in bloom uit de Butterfly collectie van Pupa Milano. De verpakking ziet er veel belovend uit, dus laten we snel gaan testen!

 
IMG_0551

De verpakking van het product vind ik erg mooi. Vooral de vlinder vind ik erg speciaal, en geeft het net dat beetje extra. Ook de kleine details zoals de bloemetjes en het logo vind ik er mooi op staan. Het doosje gaat open door op het voorste knopje te drukken, erg handig.

IMG_0558

Dit is het doosje van de binnenkant. Het doet me als ik eerlijk ben een beetje denken aan van die make-up doosjes die ik vroeger had toen ik nog klein was. Het heeft een schattige uitstraling, met veel ‘lieve’ kleurtjes.

Het palletje bestaat uit 5 oogschaduws, 3 lipglossjes en een sponsapplicator. Laat ik daar maar meteen mee beginnen. Ik vind het namelijk zo zonde dat je maar 2 spons stukjes hebt, terwijl je 5 oogschaduws hebt. En ook mis ik een applicator voor de lipgloss. minpuntje dus.

IMG_0560

Met de kleuren die in het pallet zitten kun je alle kanten op. Zo kun je met de lichte kleurtjes een hele neutrale look maken, maar door bijvoorbeeld de donkere kleur er door heen te blenden kun je ook een donkerdere look maken.

IMG_0564

Toen kwam het moment van het swatchen. En toen begon ik pas echt te balen. Want wat viel dit tegen zeg. De roze kleur is opzich wel goed zichtbaar, maar dit was naar een paar laagjes opbouwen.  De witte en paarse kleur zijn amper te zien, en de grijze is al helemaal niet zichtbaar. Alleen de zwarte kleur heeft veel pigment, dat is eigenlijk de enige topper uit dit pallet.

Ook bij het lipgloss testen viel het me enorm tegen. Ik kreeg geen kleur op mijn lippen, eigenlijk alleen maar een raar plakkend gevoel. Heel erg jammer dus.

IMG_0552

Het Pupa Butterfly in bloom doosje is dus wat mijn betreft een afrader. Hij ziet er super leuk en schattig uit, en met de kleuren zou je alle kanten op kunnen. Alleen de pigmentatie is jammer genoeg heel slecht.

hebben jullie wel eens producten van Pupa ? En hebben jullie dit product al eens getest ? laat het zeker achter in de comments !

 

 

 

5 thoughts on “Review : Pupa Butterfly in bloom

Geef een reactie

